شیر ربع گرد

شیر ربع گرد

انواع شیر ربع گرد

شیر ربع گرد از گروه شیرهای Ball Valve می‌باشد. در این دسته از شیرها از یک گوی چرخان برای کنترل جریان سیال استفاده می‌شود.

اصطلاح «ربع گرد» از گردش عقربه ساعت الهام گرفته شده است. شیرهای ربع گرد با یک گردش 90 درجه، به صورت کامل باز یا بسته می‌شوند.

این شیرها در حوزۀ وسیعی از صنایع از جمله سیستم‌های هوای فشرده (پنوماتیک)، تأسیسات ساختمانی و خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ربع گرد‌ها یا به عبارت دیگر، بال ولوهای رایج در صنعت پنوماتیک، به جهت ابعاد کوچک در دسته Mini Ball Valve قرار می‌گیرند.

شیرهای ربع گرد الیت در بسته‌بندی شکیل 12 عددی به فروش می‌رسد.

ویژگی‌های شیر ربع گرد Elite

شیر‌های ربع گرد Elite از مرغوب‌ترین آلیاژ برنج و به روش فورج گرم تولید و با پوشش نیکل آبکاری شده است. به جهت استفاده از برنج با کیفیت، این شیرها در برابر خوردگی مقاومت بسیار بالایی دارند.

دسته این شیر از جنس آلومینیوم دایکاست با پوشش رنگ صنعتی است.

ویژگی مهم این شیرها، استفاده از پکینگ PTFE یا تفلون است. به همین دلیل قطعات داخلی شیر در برابر انواع مایعات و گازها از جمله بنزین و روغن‌های صنعتی مقاوم است.

دمای عملکردی این شیرها از ۲۰- تا ۸۰+ درجه سانتیگراد می‌باشد. اتصال شیر به شیلنگ‌ها یا تجهیزات، هم از سمت رزوه داخلی و هم رزوه بیرونی امکان‌پذیر است.

*به جهت وجود تعداد بالای عرضه‌کنندگان این محصول و وجود کالاهای مشابه حتما در هنگام خرید به برند حک شده Elite بر روی بدنه شیر دقت نمایید.*

 

شیر ربع گرد پنوماتیک

 

نام محصول  کد محصول 
شیر ربع گرد 1/4 MBV-02
شیر ربع گرد 3/8 MBV-03
شیر ربع گرد 1/2 MBV-04
شیر ربع گرد الیت

اشتراک گذاری

محصولات دیگر

اشتراک گذاری

فهرست